#assembly of desire

#assembly of desire, ομιλία του Mriganka Madhukallya | Αυτόνομη Ακαδημία
Τετάρτη 25 Μαϊου | 17:00 – 18:00 | Μπάγκειον, Πλατεία Ομονοίας 18

Πώς μπορεί κανείς να δημιουργήσει μια αντίσταση στην αφομοίωση και την επεκτατικότητα που αποτελεί προϋπόθεση της παγκοσμιοποίησης ;
Με τι όρους , σε σχέση με την κίνηση των σωμάτων , μπορούμε να εξετάσουμε τη μετάβαση από την κατανόηση του παιχνιδιού ως πραγμάτωση της ανθρώπινης προοπτικής και την έκφραση της ανθρώπινης ελευθερίας , προς ένα σύστημα ιεράρχησης της εργασίας και της αλλοτρίωσης ;

Το Periferry είναι ένα έργο που ξεκίνησε από την Desire Machine Collective κατά το έτος 2007. Πρόκειται για μια trans – τοπική πρωτοβουλία, η οποία εξετάζει τις κρίσιμης σημασίας χρήσεις της τεχνολογίας , και συνεργατικά πειράματα με τις τοπικές κοινωνίες με ένα περιβαλλοντικά και κοινωνικά βιώσιμο τρόπο .
Λειτουργεί ως εργαστήριο για τους ανθρώπους που ασχολούνται με την διαδραστική επιχειρηματολογία. Το έργο επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός διαδικτυακού χώρου για να διαπραγματευτεί την πρόκληση της σύγχρονης πολιτιστικής παραγωγής. Βρίσκεται σε ένα πλοίο στο ποταμό Βραχμαπούτρα.
Το Assembly of Desire είναι ένα προτεινόμενο έργο το οποίο ασχολείται με την επαναπροσδιόρηση της έννοια της συλλογικότητας.

Ο Mriganka Madhukailya είναι καλλιτέχνης και σκηνοθέτης, μέλος της Κολλεκτίβας “Desire Machine”, καθηγητής ταινιών και νέων μήντια στο Ινδικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Gywahati, στην Ινδία.
Από το 2004 ο Mriganka Madhukaillya συνεργάζεται με τη Sonal Jain ως Κολλεκτίβα Desire Machine παράγοντας ταινίες, βίντεο, φωτογραφίες και εγκαταστάσεις πολυμέσων.

Σύμφωνα με το όνομα και τη θεωρητική κατάρτιση από το Anti-Oedipus: ο Καπιταλισμός και η Σχιζοφρένεια, ένα κείμενο του 1972 από τους Gilles Deleuze και Felix Guattari, η Κολλεκτίβα Desire Machine επιδιώκει να αντικαταστήσει τα νευρωτικά συμπτώματα που παράγει το καπιταλιστικό οικοδόμημα με πιό υγιείς, σχιζοφρενικές επιλογές κουλτούρας του πόθου και της επικοινωνίας. Όπως ο Γάλλος φιλόσοφος Μισέλ Φουκώπαραθέτει σε κείμενό του, το “Anti-Oedipus είναι μια εισαγωγή στη Μη-Φασιστική Ζωή”. Σχεδιάζοντας στις ιδέες της δουλειάς του, οι Sonal Jain και Mriganka Madhuakaillya αντιπαλεύουν τις πολλές μορφές του φασισμού που οδηγούν στη βία και την αδικία μέσω των πρακτικών τους, τόσο τοπικά στο Guwahati όσο και σε όλο τον κόσμο. Οι δουλειές τους έχουν παρουσιαστεί σε κάποια από τα μεγαλύτερα διεθνή φεστιβάλ και μοντέρνα μουσεία. Ήταν μέρος του Indian Pavillion στην 54η Διεθνή έκθεση Τέχνης στη Biennale της Βενετίας, στην Ιταλία και επιλέχθηκαν για το βραβείο LUMA μαζί με μύθους του εκφραστικού φεστιβάλ όπως τους Jonas Mekas και Kenneth Anger.

facebook event